FAQ
-
Musím se zaregistrovat?
Ne, objednávky může podávat i neregistrovaný uživatel, z důvodů možnosti opětovně se přihlásit ke svému účtu a využívání všech dostupných služeb obchodu www.6c.cz doporučujeme registraci provést. -
Jak mohu provést platbu předem?
Při podávání objednávky vyberte možnost „platba předem“, na vámi uvedený email přijde pro forma faktura. -
Jak zjistím zda moje objednávka byla přijata ke zpracování?
Ihned po podání objednávky přijde na vámi uvedený email potvrzení o přijetí objednávky. -
Za jak dlouho mi příjde objednávka?
Zboží, které prodávající nabízí v obchodě www.6c.cz je skladem a expedice probíhá
bezodkladně. Obvykle pokud je objednávka podaná kupujícím do 11hod, ještě tentýž den. -
Jak mohu změnit nesprávné údaje na faktuře?
Neprodeleně po přijetí zboží/faktury kontaktujte prodávajícího na emailu obchod@6c.cz s
vaším požadavkem. -
Je možné vybrat si konkrétní čas pro doručení objednávky?
Ano, služba „Private“ od přepravní společnost DPD (kterou využíváme) tuto možnost
umožňuje. -
Jak mohu zakoupené zboží reklamovat?
Vrácené nebo reklamované zboží zasílejte zpět pouze běžnou balíkovou poštou, dobírkou nebude přijato a to na adresu prodávajícího:
R-SPORT s.r.o.
Hřbitovní 55
741 01 Nový Jičín
IČ: 26823331
DIČ:CZ26823331
Více viz. Obchodní podmínky