FAQ

  1. Musím se zaregistrovat?
    Ne, objednávky může podávat i neregistrovaný uživatel, z důvodů možnosti opětovně se přihlásit ke svému účtu a využívání všech dostupných služeb obchodu www.6c.cz doporučujeme registraci provést.
  2. Jak mohu provést platbu předem?
     Při podávání objednávky vyberte možnost „platba předem“, na vámi uvedený email přijde pro forma faktura.
  3. Jak zjistím zda moje objednávka byla přijata ke zpracování?
    Ihned po podání objednávky přijde na vámi uvedený email potvrzení o přijetí objednávky.
  4. Za jak dlouho mi příjde objednávka?
    Zboží, které prodávající nabízí v obchodě www.6c.cz je skladem a expedice probíhá
    bezodkladně. Obvykle pokud je objednávka podaná kupujícím do 11hod, ještě tentýž den.
  5. Jak mohu změnit nesprávné údaje na faktuře?
    Neprodeleně po přijetí zboží/faktury kontaktujte prodávajícího na emailu obchod@6c.cz s
    vaším požadavkem.
  6. Je možné vybrat si konkrétní čas pro doručení objednávky?
     Ano, služba „Private“ od přepravní společnost DPD (kterou využíváme) tuto možnost
     umožňuje.
  7. Jak mohu zakoupené zboží reklamovat?
    Vrácené nebo reklamované zboží zasílejte zpět pouze běžnou balíkovou poštou, dobírkou nebude přijato a to na adresu prodávajícího:

            R-SPORT s.r.o.
            Hřbitovní 55
            741 01 Nový Jičín
            IČ:  26823331
            DIČ:CZ26823331    

            Více viz. Obchodní podmínky